29.9 C
Islamabad
Sat, 1 October 2022

ڈالر کی اڑان مصنوعی ہے، جلد نیچے آجائیگا، اسحاق ڈار

ڈالر کا ریٹ اس وقت مصنوعی ہے روپے پر اسوقت نفسیاتی دباو ہے اسکی اصل ویلیو 160/70 سے زیادہ نہیں اس پر کام ہورہا ہے اور ان شا اللہ اسکو جلد اسکی اصل قیمت پر لائینگے۔

تھرسڈے ٹائمز نیوز لیٹر کو سبسکرائب کیجئے

خبریں اور اداریے براہ راست سب سے پہلے اپنی ای میل میں حاصل کریں۔

Your information will be processed in accordance with our data use policy
- Advertisement -

مسلم لیگ ن کے اہم رہنما سابق وزیرخزانہ سینیٹر اسحق ڈار کا کہنا ہے کہ جو حالات آج ہیں ان جیسے برے حالات سے مسلم لیگ ن میاں نواز شریف کی قیادت میں پہلے بھی دو مرتبہ سامنا کرچکی ہے اور ان سے بڑی کامیابی سے نبرد آزما ہوئے ہیں مسئلہ اب بھی ہے لیکن ہم اس سے نبٹنے کی صلاحیت رکھتے ہیں جیسا ہم پہلے بھی کرچکے ہیں مہنگائی کے باعث جو بری حالت پچھلی حکومت نے عوام کی کردی ہے اسکے بعد میاں نواز شریف بڑے کلئیر ہیں کہ ان حالات میں عوام پر مہنگائی کا مزید بوجھ کسی صورت نہیں ڈالا جاسکتا۔

انہوں نے کہا کہ جو سبسڈیز عمران نیازی حکومت نے دیں وہ فنڈڈ نہیں تھیں اور اسی وجہ سے سارا مسئلہ آرہا ہے اسی لیے ہم اب آئی ایم ایف کو engage کرنے کی کوشش کررہی ہیں نہ میاں نواز شریف اور نہ ہی ہماری اتحادی کسی صورت عوام پر مزید بوجھ ڈالنے کو تیار ہیں۔

اسحاق ڈار نے مزید کہا کہ ڈالر کا ریٹ اس وقت مصنوعی ہے روپے پر اسوقت نفسیاتی دباو ہے اسکی اصل ویلیو 160/70 سے زیادہ نہیں اس پر کام ہورہا ہے اور ان شا اللہ اسکو جلد اسکی اصل قیمت پر لائینگے جیسے اس سے پہلے بھی ہم کرچکے ہیں انہوں نے کہا کہ ہم نے موجودہ صورتحال کو چیلنج کے طور پر قبول کیا ہے تمام حالات کو اپنے اتحادیوں کے سامنے رکھا ہے اور اس چیلنج سے تمام اتحادیوں سے ملکر نبٹیں گے۔

سابق وزیرخزانہ نے کہا کہ اگر ہم ایٹمی دھماکوں کے بعد معاشی پابندیوں  سے نبرد آزما ہوسکتے ہیں پاکستان کے بری معاشی حالات سے پہلے بھی نبردآزما ہوسکتے ہیں تو موجودہ حالات سے بھی کامیابی سے نبردآزما ہو سکتے ہیں اور یہ قومی خدمت ہے جس سے تمام اتحادی مل کر نبٹ سکتے ہیں۔

جلدی الیکشن کے باتوں کے حوالے سے اسحاق ڈار نے کہا کہ اگر جلدی الیکشن کروا بھی دیے جائیں تو کیا پھر کوئی فرشتے آجائیں گے ملک کے برے حالات سے نبٹنےکیلئے پھر بھی تو انہی سیاسی جماعتوں نے آنا ہے انہی سیاستدانوں نے آکر نبٹنا ہے ان حالات سے ڈرنے کی ضرورت نہیں بالکہ نبٹنے کی ضرورت ہےان شا اللہ آنےوالے دنوں میں آپکو بہتری ہوتی نظر آئیگی۔

- Advertisement -

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

RELATED ARTICLES

FRESH OFF THE PRESS

ٹرمپ کے گھر چھاپہ کی طرز پر بنی گالہ پر بھی چھاپہ مار کر سائفر برآمد کیا جائے، مریم نواز

جن لوگوں نے عمران خان کے کہنے پر ایبسلیوٹلی ناٹ کے اسٹیکرز لگائے ہوئے تھے انہیں اب عمران خان سے پوچھنا چاہیے اب ان اسٹیکرز کا کیا کرنا ہے

ملک ایک ناہنجار، نااہل اورغدار کے ہاتھوں گروی رکھا گیا، مریم نواز

ن لیگی نائب صدر نے مزید لکھا کہ اگر آج ہر طرح کا سنگین جرم ثابت ہونے کے بعد بھی اس غدار عمران کو عبرت کا نشان نہیں بنایا جاتا تو پھر ملک کی تباہی کا ذمہ دار ہم سب کو سمجھا جائے گا۔

اسحاق ڈار کی واپسی

سینیٹر اسحاق ڈار کی فوری ملک واپسی ہورہی ہے اور وہ آئیندہ چند دنوں میں ملک کے نئے وزیرخزانہ کا حلف اٹھانے جارہے ہیں۔

نظام کی تبدیلی یا سوچ کی تبدیلی

ہم پچھتر سال کے سود و خسارے کا حساب لگانے بیٹھیں تو خسارے کا تناسب سود سے زیادہ ہی ہو گا اور بتدریج یہ خسارہ بڑھتا ہی چلا جا رہا ہے۔

سیلاب، دہشتگردی، اسلاموفوبیا، بھارتی مسلمانوں پر ظلم، شہباز شریف کا اقوام متحدہ میں خطاب

وزیراعظم شہباز شریف نے اقوام متحدہ جنرل اسمبلی سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ میں یہاں پر پاکستان پر آئی اس بڑی آفت بارے خود آپ کو بتانے آیا ہوں جس آفت کی وجہ سے پاکستان ایک تہائی پانی کے نیچے ہے۔

عمران خان کا ایجنڈا

ہم یہ نہیں چاہتے کہ ملک میں افراتفری انتشار پھیلے مگر عمران خان تمام حدیں کراس کر رہے ہیں۔

ہم نازک دور سے گزر رہے ہیں

جب سے ہوش سنبھالا ہے ہمیشہ یہی سنا ہے کہ "پاکستان تاریخ کے نازک ترین دور سے گزر رہا ہے۔" پھر جب پڑھنے پڑھانے سے واسطہ پڑا تو پتہ چلا کہ ہمارے والدین نے بھی ایسے ہی دور میں ہوش سنبھالا تھا جب "پاکستان تاریخ کے نازک ترین دور سے گزر رہا تھا۔"

مہنگائی کا جن بوتل میں بند کیا جاسکتا ہے، اسحاق ڈار

مسلم لیگ ن کے رہنما سابق وزیرخزانہ سینیٹر اسحاق ڈار کا کہنا ہے کہ بجائےاسکے ہمارا سارا فوکس معیشت مہنگائی پر ہو ہم ایکسٹینشن جیسی چیزوں میں الجھے ہوئے ہیں جس پر اتنا وقت صرف کرنے کی ضرورت ہی نہیں ہے کہ ایکسٹینشن دینی ہے نہیں دینی مانگی جائیگی یا نہیں یہ ساری ذمہ داری حکومت کی ہے جب وقت آئیگا حکومت فیصلہ کر لے گی

لز ٹرس برطانیہ کی تیسری خاتون وزیراعظم بننے جارہی ہیں

لزٹرس نے برطانوی ٹوری جماعت کی قیادت کا مقابلہ جیت لیا ہے اور وہ اب ٹوری پارٹی کی نئی رہنما اور اگلی برطانوی وزیراعظم ہونگی لز ٹرس نے ٹوری پارٹی کی قیادت کیلئے رشی سوناک کو شکست دے دی ہے۔

آئی ایم ایف رپورٹ تحریک انصاف حکومت کیخلاف کھلی چارج شیٹ ہے، اسحاق ڈار

پاکستان کی تاریخ میں میں آئی ایم ایف کا پروگرام صرف ایک مرتبہ کامیابی سے مکمل ہوا جو میاں نواز شریف کی آخری حکومت میں بطور وزیرخزانہ اسحاق ڈار نے کیا تھا