spot_img

Columns

Columns

News

تورطت المملكة العربية السعودية في مؤامرة للإطاحة بحكومة رئيس الوزراء السابق عمران خان، كما يزعم أحد المقربين من عمران خان

لقد أطاحت المملكة العربية السعودية بحكومة عمران خان، وكانت المملكة العربية السعودية والولايات المتحدة هما الدولتان اللتان اكتملت بدعمهما عملية تغيير النظام. كما أن الدعم الاقتصادي الذي تقدمه المملكة العربية السعودية لباكستان هو أيضًا جزء من نفس التخطيط، شير أفضل مروات۔

Pakistan grants 34 firms licenses to develop electric vehicles for its domestic market

Pakistan's Engineering Development Board has granted 34 licenses for electric vehicle manufacturing under its 2020-2025 policy, aiming to equip petrol stations with EV chargers and leverage global climate funds to promote clean transportation.

پاک فوج نے جنرل (ر) فیض حمید کے خلاف انکوائری کا آغاز کر دیا

پاک فوج نے سابق ڈائریکٹر جنرل آئی ایس آئی جنرل (ر) فیض حمید کے خلاف نجی ہاوسنگ سوسائٹی کے مالک کی درخواست پر انکوائری کا آغاز کر دیا ہے، جنرل (ر) فیض حمید پر الزام ہے کہ انہوں نے نجی ہاؤسنگ سوسائٹی کے خلاف دورانِ ملازمت اپنے اختیارات کا ناجائز استعمال کیا تھا۔

عمران خان کی حکومت سعودی عرب نے گِرائی تھی، شیر افضل مروت

عمران خان کی حکومت سعودی عرب نے گِرائی تھی، سعودی عرب اور امریکہ دو ممالک تھے جن کے تعاون سے رجیم چینج آپریشن مکمل ہوا، سعودی عرب کی جانب سے پاکستان کیلئے معاشی تعاون بھی اسی پلاننگ کا حصہ ہے۔راہنما تحریکِ انصاف شیر افضل مروت
Opinionپلے بوائے سے آئین شکن پلئیر تک کا سفر
spot_img

پلے بوائے سے آئین شکن پلئیر تک کا سفر

آج جب میچ آخری اوور میں داخل ہوا اور اپنی شکست صاف نظر آنے لگی تو وہ میدان سے آخری اوور شروع ہونے سے پہلے ہی وکٹیں اٹھا کر بھاگ گیا وہ جو فاسٹ باولر تھا ساری عمر تیز بھاگتا رہا آج وہ ہار سامنے دیکھ کر اسی فاسٹ سپیڈ سے میدان سے ہی بھاگ گیا۔

Raza Butt
Raza Butt
Raza Butt is the editor of The Thursday Times.
spot_img

آج جو کچھ پاکستان میں ہوا ہے جس طرح آئین کیساتھ کھلواڑ کیا گیا ہے وہ پاکستان کیلئے بہت زیادہ بدقسمتی ہے آج پاکستان کی سیاسی اور آئینی تاریخ کا ایک سیاہ ترین دن ہے وہ عمران خان جو خود سپورٹس مین رہے ہیں اور خود کو کپتان کہلوانا پسندکرتے ہیں عین اس وقت آج جب میچ آخری اوور میں داخل ہوا اور اپنی شکست صاف نظر آنے لگی تو وہ میدان سے آخری اوور شروع ہونے سے پہلے ہی وکٹیں اٹھا کر بھاگ گیا کہ میں نئیں جے کھیڈنا تے نہ کھیڈن دینا اے وہ جو فاسٹ باولر تھا ساری عمر تیز بھاگتا رہا آج وہ ہار سامنے دیکھ کر اسی فاسٹ سپیڈ سے میدان سے ہی بھاگ گیا۔

آج جو معزول گورنر پنجاب چوہدری سرور نے پریس کانفرنس میں باتیں کی ہیں انکے بعد تو لگتا ہے کہ خانصاحب نے یہ سب کچھ اسلئے کیا ہے کیونکہ وہ نہیں چاہتے کہ انکی حکومت کی کارستانیاں چوریاں اور اسکینڈلز سامنے آئیں اسی لیے انہوں نے یہ حرکت کی ہے تاکہ عوام کو پتہ ہی نہ چل سکےکہ انکی حکومت میں کیا کیا گل کھلائے گئے ہیں۔

عمران خان نے کچھ روز سےایڈوانس میں ہی یہ کہنا شروع کردیا تھا کہ مجھ پر میری اہلیہ پر اور انکی سہیلی فرح پر الزامات لگائے جائینگے اس سے ظاہرہوتا ہے کہ وہ جانتے ہیں کہ انہوں نے اورانکے ارد گرد جولوگ ہیں ان سب نے کیا کیا گل کھلائے ہوئے ہیں۔

چوہدری سرور نے جو آج الزام لگائے ہیں وہ ابھی تو آغاز ہے فلڈ گیٹ جب کھلے گا تو ایسی ایسی کرپشن اور لوٹ مار کی داستانیں سامنے آئینگی کے سب حیران پریشان رہ جائینگے۔

وہ جنکی داستانیں کیلیفورنیا سے لیکر لندن اور بمبے تک پھیلی ہوئی تھیں آج انہوں نے ایک نئی داستان رقم کردی ہےوہ جو پہلے پلے بوائے کہلاتے تھے اب پلے بوائے سے آئین شکن پلئیر بھی بن گئے ہیں۔

جسطرح آج آئین کی کھلم کھلا صریحا خلاف ورزی سپیکر اور عمران خان نے کی ہے اسکے بعد اگر کوئی بھی اٹھ کر آئین پاکستان کو ماننے سے تسلیم کرنے سے انکار کردے تو کیا یہ سب اسکے لیے پیغام ہے کہ جو مرضی کرو تمہیں کچھ نہیں کہا جائیگا۔

کیا عمران خان کیلئے وہ سب جائز ہے جو دوسروں کیلئے ناجائز ہے نواز شریف کو نکالا گیا انہوں نے آئین قانون کے سامنے سر خم تسلیم کیا اور گھر چلے گئے لیکن ادھر تو آئین کو ہی روند ڈالا گیا ہے اور اس پر بھی خوشیاں منائی جارہی ہیں۔

جب نواز شریف کو نکالا گیا تھا تو اگرنواز شریف جانے سے انکار کرتے تو کیا تب بھی ایسا ہی رویہ ہوتا جیسا آج اپنایا گیا ہے؟ ہرگز نہیں نواز شریف نے تو ایسا کچھ بھی نہیں کیا تھا لیکن پھر بھی انکو سسلین مافیا بنا دیا گیا بلیک لا ڈکشنری نکال کر کھنگال کھنگال کر مافیا کی ڈیفینیشن نکالی گئی لیکن جس نے آج آئین کو روند ڈالا ہے جو کہہ رہا ہے میرا آئین میری مرضی اسکو کیا کہا جائیگا اسکو اب کونسا مافیا قراردیا جائیگا؟

کیا اسکے لیے بھی بلیک لا ڈکشنری کھنگالی جائیگی کسی فلم کا سکرپٹ استعمال کیا جائیگا یا پھر اسکا لاڈلے کا اسٹیٹس برقراررکھا جائیگا کہ اسکو سب جائز ہے۔

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Read more

نواز شریف کو سی پیک بنانے کے جرم کی سزا دی گئی

نواز شریف کو ایوانِ اقتدار سے بے دخل کرنے میں اس وقت کی اسٹیبلشمنٹ بھرپور طریقے سے شامل تھی۔ تاریخی شواہد منصہ شہود پر ہیں کہ عمران خان کو برسرِ اقتدار لانے کے لیے جنرل باجوہ اور جنرل فیض حمید نے اہم کردارادا کیا۔

ثاقب نثار کے جرائم

Saqib Nisar, the former Chief Justice of Pakistan, is the "worst judge in Pakistan's history," writes Hammad Hassan.

عمران خان کا ایجنڈا

ہم یہ نہیں چاہتے کہ ملک میں افراتفری انتشار پھیلے مگر عمران خان تمام حدیں کراس کر رہے ہیں۔

لوٹ کے بدھو گھر کو آ رہے ہیں

آستین میں بت چھپائے ان صاحب کو قوم کے حقیقی منتخب نمائندوں نے ان کا زہر نکال کر آئینی طریقے سے حکومت سے نو دو گیارہ کیا تو یہ قوم اور اداروں کی آستین کا سانپ بن گئے اور آٹھ آٹھ آنسو روتے ہوئے ہر کسی پر تین حرف بھیجنے لگے۔

حسن نثار! جواب حاضر ہے

Hammad Hassan pens an open letter to Hassan Nisar, relaying his gripes with the controversial journalist.

#JusticeForWomen

In this essay, Reham Khan discusses the overbearing patriarchal systems which plague modern societies.
error: