spot_img

Columns

Columns

News

اقوام متحدہ رپورٹ؛ تحریک طالبان پاکستان سب سے بڑا دہشت گرد گروپ قرار

اقوام متحدہ نے تحریک طالبان پاکستان (ٹی ٹی پی) کو سب سے بڑا دہشت گرد گروپ قرار دے دیا۔ کالعدم ٹی ٹی پی پاکستان کے اندر شہریوں اور سیکیورٹی فورسز کیخلاف دہشت گردی کی کارروائیوں کے لیے افغان سرزمین کو مسلسل استعمال کر رہی ہے۔

شہباز شریف ہمارے ایم این ایز کو اغواء کرنے کیلئے انٹیلیجنس ایجنسیز کا استعمال کر رہے ہیں، عمر ایوب

شہباز شریف ہمارے ایم این ایز کو اغواء کرنے کیلئے آئی ایس آئی، ایم آئی اور آئی بی کو استعمال کر رہے ہیں، آج ہمارے ایم این اے امیر سلطان کو اغواء کیا گیا ہے، انٹیلیجنس ایجنسیز کے سربراہوں کو چاہیے کہ وہ سیاسی معاملات میں مداخلت سے باز رہیں۔

Pakistan seals US$7bn deal with IMF to transform and stabilise economy once and for all

Building on the 2023 Stand-by Arrangement, IMF staff and Pakistani authorities have reached a staff-level agreement on a 37-month Extended Fund Facility of about US$7 billion, aiming to cement macroeconomic stability, strengthen fiscal and monetary policy, broaden the tax base, improve SOE management, enhance competition, secure investment, enhance human capital, and expand social protection.

عمران خان اور بشریٰ بی بی کو توشہ خانہ ریفرنس میں گرفتار کر لیا گیا

نیب نے سابق وزیراعظم عمران خان اور ان کی اہلیہ بشریٰ بی بی کی نئے توشہ خانہ ریفرنس میں گرفتاری ڈال دی، ڈپٹی ڈائریکٹر نیب محسن ہارون کی سربراہی میں نیب ٹیم نے دونوں ملزمان کو گرفتار کر لیا۔

جو سائل ہی نہیں تھا سپریم کورٹ نے اسکی دہلیز پر ہوم ڈیلیوری کرکے فیصلہ پہنچایا، خواجہ آصف

سپریم کورٹ نے آئین کو از سر نو تحریر کیا اور فیصلے کی ہوم ڈلیوری کی۔ یہ ہوم ڈلیوری اس فریق کو کی گئی ہے جو کیس میں فریق ہی نہیں تھا۔ آئین کو دوبارہ لکھنے، بدلنے اور ترمیم کرنے کا حق صرف پارلیمنٹ کے پاس ہے۔
Opinionپلے بوائے سے آئین شکن پلئیر تک کا سفر
spot_img

پلے بوائے سے آئین شکن پلئیر تک کا سفر

آج جب میچ آخری اوور میں داخل ہوا اور اپنی شکست صاف نظر آنے لگی تو وہ میدان سے آخری اوور شروع ہونے سے پہلے ہی وکٹیں اٹھا کر بھاگ گیا وہ جو فاسٹ باولر تھا ساری عمر تیز بھاگتا رہا آج وہ ہار سامنے دیکھ کر اسی فاسٹ سپیڈ سے میدان سے ہی بھاگ گیا۔

Raza Butt
Raza Butt
Raza Butt is the editor of The Thursday Times.
spot_img

آج جو کچھ پاکستان میں ہوا ہے جس طرح آئین کیساتھ کھلواڑ کیا گیا ہے وہ پاکستان کیلئے بہت زیادہ بدقسمتی ہے آج پاکستان کی سیاسی اور آئینی تاریخ کا ایک سیاہ ترین دن ہے وہ عمران خان جو خود سپورٹس مین رہے ہیں اور خود کو کپتان کہلوانا پسندکرتے ہیں عین اس وقت آج جب میچ آخری اوور میں داخل ہوا اور اپنی شکست صاف نظر آنے لگی تو وہ میدان سے آخری اوور شروع ہونے سے پہلے ہی وکٹیں اٹھا کر بھاگ گیا کہ میں نئیں جے کھیڈنا تے نہ کھیڈن دینا اے وہ جو فاسٹ باولر تھا ساری عمر تیز بھاگتا رہا آج وہ ہار سامنے دیکھ کر اسی فاسٹ سپیڈ سے میدان سے ہی بھاگ گیا۔

آج جو معزول گورنر پنجاب چوہدری سرور نے پریس کانفرنس میں باتیں کی ہیں انکے بعد تو لگتا ہے کہ خانصاحب نے یہ سب کچھ اسلئے کیا ہے کیونکہ وہ نہیں چاہتے کہ انکی حکومت کی کارستانیاں چوریاں اور اسکینڈلز سامنے آئیں اسی لیے انہوں نے یہ حرکت کی ہے تاکہ عوام کو پتہ ہی نہ چل سکےکہ انکی حکومت میں کیا کیا گل کھلائے گئے ہیں۔

عمران خان نے کچھ روز سےایڈوانس میں ہی یہ کہنا شروع کردیا تھا کہ مجھ پر میری اہلیہ پر اور انکی سہیلی فرح پر الزامات لگائے جائینگے اس سے ظاہرہوتا ہے کہ وہ جانتے ہیں کہ انہوں نے اورانکے ارد گرد جولوگ ہیں ان سب نے کیا کیا گل کھلائے ہوئے ہیں۔

چوہدری سرور نے جو آج الزام لگائے ہیں وہ ابھی تو آغاز ہے فلڈ گیٹ جب کھلے گا تو ایسی ایسی کرپشن اور لوٹ مار کی داستانیں سامنے آئینگی کے سب حیران پریشان رہ جائینگے۔

وہ جنکی داستانیں کیلیفورنیا سے لیکر لندن اور بمبے تک پھیلی ہوئی تھیں آج انہوں نے ایک نئی داستان رقم کردی ہےوہ جو پہلے پلے بوائے کہلاتے تھے اب پلے بوائے سے آئین شکن پلئیر بھی بن گئے ہیں۔

جسطرح آج آئین کی کھلم کھلا صریحا خلاف ورزی سپیکر اور عمران خان نے کی ہے اسکے بعد اگر کوئی بھی اٹھ کر آئین پاکستان کو ماننے سے تسلیم کرنے سے انکار کردے تو کیا یہ سب اسکے لیے پیغام ہے کہ جو مرضی کرو تمہیں کچھ نہیں کہا جائیگا۔

کیا عمران خان کیلئے وہ سب جائز ہے جو دوسروں کیلئے ناجائز ہے نواز شریف کو نکالا گیا انہوں نے آئین قانون کے سامنے سر خم تسلیم کیا اور گھر چلے گئے لیکن ادھر تو آئین کو ہی روند ڈالا گیا ہے اور اس پر بھی خوشیاں منائی جارہی ہیں۔

جب نواز شریف کو نکالا گیا تھا تو اگرنواز شریف جانے سے انکار کرتے تو کیا تب بھی ایسا ہی رویہ ہوتا جیسا آج اپنایا گیا ہے؟ ہرگز نہیں نواز شریف نے تو ایسا کچھ بھی نہیں کیا تھا لیکن پھر بھی انکو سسلین مافیا بنا دیا گیا بلیک لا ڈکشنری نکال کر کھنگال کھنگال کر مافیا کی ڈیفینیشن نکالی گئی لیکن جس نے آج آئین کو روند ڈالا ہے جو کہہ رہا ہے میرا آئین میری مرضی اسکو کیا کہا جائیگا اسکو اب کونسا مافیا قراردیا جائیگا؟

کیا اسکے لیے بھی بلیک لا ڈکشنری کھنگالی جائیگی کسی فلم کا سکرپٹ استعمال کیا جائیگا یا پھر اسکا لاڈلے کا اسٹیٹس برقراررکھا جائیگا کہ اسکو سب جائز ہے۔

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Read more

نواز شریف کو سی پیک بنانے کے جرم کی سزا دی گئی

نواز شریف کو ایوانِ اقتدار سے بے دخل کرنے میں اس وقت کی اسٹیبلشمنٹ بھرپور طریقے سے شامل تھی۔ تاریخی شواہد منصہ شہود پر ہیں کہ عمران خان کو برسرِ اقتدار لانے کے لیے جنرل باجوہ اور جنرل فیض حمید نے اہم کردارادا کیا۔

ثاقب نثار کے جرائم

Saqib Nisar, the former Chief Justice of Pakistan, is the "worst judge in Pakistan's history," writes Hammad Hassan.

عمران خان کا ایجنڈا

ہم یہ نہیں چاہتے کہ ملک میں افراتفری انتشار پھیلے مگر عمران خان تمام حدیں کراس کر رہے ہیں۔

لوٹ کے بدھو گھر کو آ رہے ہیں

آستین میں بت چھپائے ان صاحب کو قوم کے حقیقی منتخب نمائندوں نے ان کا زہر نکال کر آئینی طریقے سے حکومت سے نو دو گیارہ کیا تو یہ قوم اور اداروں کی آستین کا سانپ بن گئے اور آٹھ آٹھ آنسو روتے ہوئے ہر کسی پر تین حرف بھیجنے لگے۔

حسن نثار! جواب حاضر ہے

Hammad Hassan pens an open letter to Hassan Nisar, relaying his gripes with the controversial journalist.

#JusticeForWomen

In this essay, Reham Khan discusses the overbearing patriarchal systems which plague modern societies.
error: